Frustratie

Onlangs was ik mijn tandengenmeter kwijt. Allebei eigenlijk, want ik had er twee. Waarschijnlijk heb ik ze ergens zo goed opgeborgen, dat ik ze niet meer kan terugvinden. 

Nieuwe tandingenmeter zoeken dus. Postzegelwinkels zijn er in mijn buurt niet meer, dus dan maar op internet. Na wat vergelijken kwam ik terecht bij Prophila Collection in Duistland: redelijke prijs was voor mij het belangrijkste en niet te dure verzending. Een tandingmeter kost niet zoveel en als je drie of vier keer de prijs voor verzending moet betalen is dat mij teveel. In hun referentie stond een redelijke verzendprijs. Ook stond erbij dat ze op voorraad was.

Besteld en even op de rekening gewacht. Na een herinnering, kwam die dan ook, met tot mijn verbazing verzendkosten van meer dan vier keer de prijs! Weer terugmailen dat dat niet klopte en zonder enige toelichting, een nieuwe rekening die wel klopte. 

En toen begon het lange wachten. Na twee weken mailde ik waar mijn aankoop bleef. Geen reactie. Na weer een week later mailde ik nogmaals. Dit keer met als reactie dat de leverancier het item nog niet had geleverd. Huh? Op de site stond nog steeds dat ze op voorraad zijn. Een aantal dagen later werd doodleuk gezegd dat het er niet opstond, ook al stond het er nog steeds op! 

Begon nu toch wel wat geïrriteerd te raken. Dus nogmaals gemaild zonder reactie. Dan maar gemaild dat ik mijn geld terug wilde, Het was nu al zes weken later! Mailt na een paar dagen terug dat het verzonden is. Weer een week later valt het uiteindelijk bij mijn de brievenbus, vanuit Frankrijk! Blijkbaar vanuit Duitsland naar Frankrijk gereden om het daar op de post te doen (?).

Bijna twee maanden later en veel frustratie, heb ik dan weer een tandingmeter. Maar nooit zal ik ooit nog iets bij Prohila Collection bestellen.